Retourneren
Je kunt een artikel gratis binnen 60 dagen (of 14 dagen voor hype-producten zoals YEEZY) na ontvangst retourneren. Het is ook mogelijk om iets terug te sturen naar een van onze winkels.
Je kunt een artikel gratis binnen 60 dagen (of 14 dagen voor hype-producten zoals YEEZY) na ontvangst retourneren. Het is ook mogelijk om iets terug te sturen naar een van onze winkels.
Alles wat je retourneert moet in goede staat zijn. Zorg ervoor dat je de kaartjes aan het artikel laat zitten. Stop alle artikelen in de originele verpakking.
Per post
Start een retourzending op de website of via de app en volg de instructies op. Je ontvangt alle gegevens die je nodig hebt voordat je je pakket aflevert bij het afleverpunt.
Heb je iets gekocht in een van onze winkels? Je kunt dit niet per post retourneren.
In een winkel
Als je artikelen in een van onze winkels wilt retourneren, hoef je niets online te doen. Zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt als je de winkel bezoekt. Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail.
Opmerking: je kunt geen Yeezy-schoenen of artikelen retourneren in de winkel die je via de Confirmed app hebt gekocht.
Zodra je retour in een van onze magazijnen is aangekomen en de kwaliteit is goedgekeurd, zullen we je terugbetaling in gang zetten.
Als je hebt gekozen voor een e-gift card als de terugbetalingsmethode, ontvang je dit direct na goedkeuring van je retour per e-mail.
Heb je ervoor gekozen om een vergoeding te ontvangen die is toegekend via de oorspronkelijke betalingsmethode? Het kan tot 14 werkdagen duren voordat je het bedrag op je rekening ziet, afhankelijk van je bank.
Er kunnen aanvullende richtlijnen voor je retour zijn.
Gepersonaliseerde items
Unieke items, speciaal voor jou gemaakt, kunnen alleen geretourneerd worden als er een productiefout is.
Exclusieve artikelen
Sommige exclusieve artikelen hebben een beperkte retourtermijn en kunnen alleen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden geretourneerd. Je verneemt tijdens het bestellen of er een kortere retourtermijn geldt.
Beschermende voering
Had je item een beschermende voering? We kunnen een retourzending alleen accepteren als deze bescherming niet is verwijderd vanwege gezondheidsredenen.