• SCHOENEN
  • HEREN
  • DAMES
  • KIDS
  • SPORTEN
  • CYBER
  • OUTLET
Je winkelwagen is leeg

Retourneren

Je kunt een artikel gratis binnen 60 dagen  (of 14 dagen voor hype-producten zoals YEEZY) na ontvangst retourneren. Het is ook mogelijk om iets terug te sturen naar een van onze winkels.

Hoe werkt retourneren?

Alles wat je retourneert moet in goede staat zijn. Zorg ervoor dat je de kaartjes aan het artikel laat zitten. Stop alle artikelen in de originele verpakking.

Per post

Start een retourzending op de website of via de app en volg de instructies op. Je ontvangt alle gegevens die je nodig hebt voordat je je pakket aflevert bij het afleverpunt.

Heb je iets gekocht in een van onze winkels? Je kunt dit niet per post retourneren.

Start een retourzending

In een winkel

Als je artikelen in een van onze winkels wilt retourneren, hoef je niets online te doen. Zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt als je de winkel bezoekt. Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail.

Opmerking: je kunt geen Yeezy-schoenen of artikelen retourneren in de winkel die je via de Confirmed app hebt gekocht.

Terugbetaling

Zodra je retour in een van onze magazijnen is aangekomen en de kwaliteit is goedgekeurd, zullen we je terugbetaling in gang zetten.

Als je hebt gekozen voor een e-gift card als de terugbetalingsmethode, ontvang je dit direct na goedkeuring van je retour per e-mail.

Heb je ervoor gekozen om een vergoeding te ontvangen die is toegekend via de oorspronkelijke betalingsmethode? Het kan tot 14 werkdagen duren voordat je het bedrag op je rekening ziet, afhankelijk van je bank.

Beperkingen

Er kunnen aanvullende richtlijnen voor je retour zijn.

Gepersonaliseerde items

Unieke items, speciaal voor jou gemaakt, kunnen alleen geretourneerd worden als er een productiefout is.

Exclusieve artikelen

Sommige exclusieve artikelen hebben een beperkte retourtermijn en kunnen alleen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling worden geretourneerd. Je verneemt tijdens het bestellen of er een kortere retourtermijn geldt.

Beschermende voering

Had je item een beschermende voering? We kunnen een retourzending alleen accepteren als deze bescherming niet is verwijderd vanwege gezondheidsredenen.

VOND JE DIT ARTIKEL NUTTIG?

Need Help?